Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jak usunąć zdjęcie z fb które...

• Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
10 odpowiedzi na ten temat

#1 Pips

Pips

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6872 postów
  •  PSN: Make lol, not rotfl.

Napisany nie 27 lip 16:15

...było wysłane podczas rozmowy czatowej z drugą osobą?

Witam, nie używam na codzień fb jednak przez pewien okres czasu służył mi jako komunikator z pewnych przyczyn. Wysłałem parę prywatnych zdjęć komuś podczas czatu i chciałbym je jakoś zgłosić i poprosić FB o jego usunięcie. Nie znam się na tym całym fb, masa opcji i ustawień mnie przytłacza a przygotowane odpowiedzi jak usunąć zdjęcie mi nie wystarczają gdyż nie ma tam nic odnośnie fotek wysłanych podczas czatu. Jest jakiś mail kontaktowy na który będę mógł podesłać im wygenerowane linki do owych fotek i poprosić o ich usunięcie?

• NellieKef, DalinaWep i Payorrigolo lubi to

#2 nektrus

nektrus

Newbie

• Administrator
  • 309 postów
  •  PSN: nie_mam

Napisany nie 27 lip 19:59

Usunąć zdjęcie może tak w ogóle z menu wiadomości i tam możesz skasować cały chat, czy wyparuję on po drugiej stronie tego nie był bym pewn.

Bezpośredniego kontaktu z nimi jako tako nie ma zostaje tylko https://www.facebook...help/community/  i tu można pisać o problemach i w miarę odpisują. 

#3 Pelson

Pelson

Newbie

• Members
  • Pip
  • 29 postów

Napisany pon 28 lip 10:37

Raczej nie ma takiej opcji, by z prywatnego czatu usunąć fotki. Możesz napisać do obsługi fb, lecz wątpię by coś zdziałali w tej sprawie. 

#4 Pips

Pips

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6872 postów

Napisany pon 28 lip 13:34