Skocz do zawartości


Zdjęcie

Planuję kupić...


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
355 odpowiedzi na ten temat

#341 Pips

Pips

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6872 postów
  •  PSN: Make lol, not rotfl.

Napisany pon 27 maj 21:18

Nom, na własne uszy widzę  ;D

Edit:

Ma ktoś z was może radiobudzik z projektorem? Planuję takowy nabyć i nie wiem jak się sprawuje projektor.

#342 Public Enemy

Public Enemy

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 7074 postów

Napisany pon 27 maj 21:20

Ja mam tylko z hologramem. Pojawia się księżniczka Leia i podaje godzinę, albo drze się "Wstawaj nierobie!".

#343 Pips

Pips

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6872 postów
  •  PSN: Make lol, not rotfl.

Napisany pon 27 maj 21:21

A robi też dobrze?

#344 olfeusz

olfeusz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6999 postów

Napisany pon 27 maj 22:07

Taaaa, ale trzeba najpierw wrzucić monetę.

#345 olfeusz

olfeusz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6999 postów

Napisany wto 17 gru 15:26

Czy jakieś w miarę sensowne słuchawki do 50 zł do PS3 można kupić? 



#346 olfeusz

olfeusz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6999 postów

Napisany czw 19 gru 01:49

Spokojnie, nie wszyscy na raz. :) Ok coś tam znalazłem. Sam jestem ciekaw jak się spiszą.

To może ktoś poleci jakieś słuchawki do ok 200 zł, z przeznaczeniem do muzyki? 



#347 saperman

saperman

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2059 postów

Napisany czw 19 gru 19:44

Jak sprecyzujesz czego szukasz, to moze cos doradze. Dokanalowe, douszne, nauszne, wokoluszne? 



#348 olfeusz

olfeusz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6999 postów

Napisany czw 19 gru 22:25

Po sprawdzeniu wszystkich terminów muszę stwierdzić, że raczej na pewno wokółuszne. Do słuchania muzyki w domowych warunkach. 

W sumie to prezent dla dziewczyny, a ona pewnie by nie wyczuła różnicy pomiędzy słuchawkami za 1000 zł, a tymi za 100 zł, więc ten budżet to raczej w okolicach 150 zł. 



#349 nektrus

nektrus

    Newbie

  • Administrator
  • 309 postów
  •  PSN: nie_mam

Napisany pią 20 gru 10:44

Wszystko ze stajni Sennheiser jest bardzo dobrej jakość a jakoś dźwięku można określić jako wysoka. Za 150 zł trafisz już jakieś



#350 Public Enemy

Public Enemy

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 7074 postów

Napisany pią 20 gru 10:53

Odnośnie jakości to bym polemizował. Średnio co rok musiałem wymieniać douszne słuchaweczkę, bo coś padało. A nie brałem najtańszych...

#351 mataman

mataman

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6623 postów
  •  PSN: mattaman_PL

Napisany pią 20 gru 12:47

http://www.balter.pl...ct/Show/id/6986

#352 Rymcio

Rymcio

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 86 postów

Napisany pon 14 lip 18:44

Ja planuję kupić fifa 15 . 



#353 wiekowal

wiekowal

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany wto 15 lip 13:35

odradzam też Toshiby z podobnych powodów co HP



#354 vicky019

vicky019

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 27 postów

Napisany wto 15 lip 23:34

Nie wiem jak nowe Toshiby, ale jeszcze z 2 lata temu to był bardzo dobry sprzęt. 



#355 Pelson

Pelson

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 29 postów

Napisany śro 16 lip 16:42

Ja na tych tanich słuchawkach to się nie znam niestety. 



#356 AdamD

AdamD

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 79 postów

Napisany pon 21 lip 08:51

Ja raczej kupię też Fifę 15, ale jak przetestuję demo. Z tańszyk słuchawek polecam za ok. 100 zł dokanałówki z a-Jays Two.






0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników